När vi segrar över vinterkräksjukan

Ber om ursäkt över en dålig uppdatering här,men har inte alls kännt för att skriva.
Tiden har gått till att må dåligt,uppsöka toan och ta hand om charlie!
But now im back! Fortfarande dålig men i bättre skick än vanligt.
Charlie åker till sin mormor o morfar idag så att jag kan få tid att kurera mig.
Hoppas på att blandningen av potatismjöl och saft och att några vitpepparkorn ska göra
min mage stabilare.=) Mums!

Efter att ha kikat klart på säsong 1 av glee har jag nu startat med säsong 2 och hoppas på att den är lika bra!
Och vad vore kvällarna utan Big Brother i Tv-rutan. Tack för att ni äntligen börjat med en ny säsong.

Hoppas på att denna fredagkväll bli en mysig kväll tillsammans med min älskling utan några mängder av besök på toan.


Kommentarer
Postat av: malin

Jag och andreas har också ganska nyligen kollat klart på första säsongen av glee och gått in på andra säsongen, bra serie =)

kram malin

2011-03-20 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0