När magsjukan klammrar sig fast i vårat hem.

Man ska inte ropa hej innan man kommit över ån har jag lärt mig denna vecka som gått.
Trodde innerst inne i fredags att vi var bättre, men Charlie kom hem ifrån sin mormor o morfar efter en helg av visserligen massa lek men också toa besök av både löshet i magen och kräkbesvär.
En annan skulle ha jobbat hela helgen men fick snällt stanna hemma då jag också spenderat en hel del tid inne på toan. Kan nu säga att jag är ordentligt trött på denna magsjuka som håller sig bakom våra dörrar.
Hoppas innerligt att det dröjjer länge innan den hittar tillbaka.=/
Nu ska vi se till att bli bra så vi kan återgå till den normala vardagen bestående av jobb,dagmamma och en massa bus och lek.

Så en ny vecka har vi inlett med en mysmorgon och lite frukost tillsammans bara jag och Charlie.
Inge större planer denna dag, vi ska hänga lite tvätt och laga snäll mat för magen och slänga oss i soffan för någon bra Disney film som charlie får välja (hoppas att han vill se någon man inte sett 120 ggr bara)! =)

Nu har jag kommit igång med nya telefonen, är ju annars van vid SonyEricsson men jnu drog jag till på en Iphone och än så länge känns det bra.
Hittade ett program så man kunde ta lite roliga kort med kameran..alienface kanske vore något för mig..eller?


Kommentarer
Postat av: Annafia

Verkar vara många som drabbats av den där långdragna magsjukan nu =C Krya på er!

2011-03-14 @ 13:27:30
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0