När magen kurrar efter mat

Sitter på jobbet och inspekterar maten för fullt, Lina och jag har lagat Bakad potatis med 2 olika röror;) Want some?!
 En seg dag börjar lida mot sitt slut, men imorgon är det samma ryck igen,jobbar 9-10(dagen därpå) segt men det funkar eftersom jag gillar mitt jobb!
Idag har jag beställt en ny telefon och jag välkomnar mig själv till Iphone 4 familjen;) DE sa att den borde komma om 2-3 arbetsdagar. Ser fram emot en hel och fin telefon igen då min andra lider av vattenskada! Illa i know!

Nu ska vi äta och sen är det ett tags jobba kvar innan älsklingen kommer och hämtar mig efter jobbet...Lyx!

Trevlig helg på er och gör nu inget jag inte skulle göra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0