Mörkret har ännu en gång tagit över

Så tråkigt när mörkret kommer så fort, längtar så till sommaren då det är ljust nästintill hela tiden.
Känna värmen slå mot ansiktet när man går ut från porten. Få lite mer energi av solen och känna att man inte behöver ta på sig 120 kg kläder och fortfarande undra om man kommer frysa=/

Har varit hemma från jobb idag med,skulle gått brevid idag hos den andra kunden,men hostan och hesheten har tydligen bestämt sig för att stanna. Önskar bara att jag kunde skrika rätt ut, skulle vart rätt så skönt nu.

Var och lämnade av Charlie hos dagmamman över dagen så jag kunde få vara hemma och ta det lugnt och försöka kurera mig.
Men först tog jag en snabb sväng bort till Myrorna för att se om de hade något att erbjuda,hittade två böcker och en jättefin skjorta till Charlie.
Men väl hemma la jag mig i soffan och avverkade Ett Glee-avsnitt efter ett annat. Går ju inga bra program på dagen på tv så man tager vad man haver=)
Värst med att gå hemma och vara dålig är ju att iinte få träna, varför får man sånt träningsug när man inte kan.
Känner mig äcklig,knubbig och ful just i denna stund=/
Hoppas på en förbättring av detta tycke imorgon då det är dags för jobb 8.00-21.15. och lördag är det jobb med kl 9-10(dagen därpå). Mycket jobb på 2 dagar;)

På söndag smäller det, då ska jag på audition (hoppas att rösten är bättre och håller så bara) för Körslaget.
Har två låtar som jag har lite svårt att välja mellan och vilke det blir får ni reda på då!
Som jag har längtat efter att körslaget letar kör i Katrineholm.

Dags att vika tvätt tror jag minsann.....


Kommentarer
Postat av: mysan

Hejsan nu har jag frågestund i min blogg och jag tycker du ska lämna en fråga! :)

skulle betyda mkt om du gjorde de!:)

du får svar i morgon!

förlåt om jag störde, kramis <3

2011-03-03 @ 22:06:01
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Hanna Runesdotter

Raring. Nu känner jag mig som en riktig party-pooper, men man måste vara skriver och folkbokförd i den stad som de söker i. Det står i tidningen och hemsidan. :S Puss!

2011-03-04 @ 15:19:36
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0