In i drömmarnas värld

Varför ska alla lediga dagar vara så otroligt tråkiga och sega? Men så fort man jobbar är det full fart på livet.

Idag har jag haft Charlie hemma och vi har kollat på film, tagit bussen till Citygross för att handla litegrann. Slutade med att listan blev för lång som vanligt, men det händer väl alla när de är och handlar va?;)
Hem för att laga mat och diska lite, önskar man kunde slänga porslinet och ta fram nytt från skåpet hela tiden.
Har även kollat in sommarens semester lite idag, har lite förslag men de kommer jag säga till er när jag disskuterat dem med karln=)

Läste en bok om Nicke Nyfiken för Charlie innan han skulle somna, så mysigt när man är ensamna och han kryper tätt intill och bara myser när man läser för honom.
Mera sånna stunder tack!

Men nu ska jag dra ner ridån för idag.
Sov så gott nu

xoxo

Kommentarer
Postat av: Annafia

Ja han brukar vara en riktig liten fegis som bara sitter och suckar då det blir läskigt, tittar bort och frågar "Ann-Sofie! Blir det läskigt nu!?" Haha. Älskar låten som sagt, härlig att lyssna på. Det är bra med mig, har varit en lite tuff vecka bara men nu kan jag vila upp mig inför nästa vecka igen. Hoppas allt är bra med dig? Kram

2011-03-03 @ 14:43:34
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0