Fattigare har blivit rikare

Rikare med hela 500:-, Mamma och jag tog oss bort till Bingohallen,mysigt att bara sitta och snacka och kunna vinna pengar och godis på chokladhjulet. Jaja, jag vet att min åldergrupp inte är så jätte populärt på ett sådant ställe men tanterna där är ju så söta!=)
Så idag vann jag alltså 500:- och 2påsar godis.
Pengarna går direkt till att fylla ut Ullareds-kassan!

Gick in och kollade lite på Ladies Night´s hemsida och såg att det är dags att köpa biljetter snart.
Vill så gärna gå igen, vill ju bara veta vilka som ska hänga med Martin Stenmark detta år.
Någon som vill joina mig på denna underbara kvinnokväll?;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!!

Klart man vill gå igen=)

fick ett erbjudande på mobilen igår o tror nog att jag vill gå, men vill ju veta vilka mer som ska vara med.Kram

2011-03-03 @ 09:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0