När vi är redo för avfärd

Förmiddagen har varit bra men mycket stressig.
Började dagen med en frukost och sedan lämna av Charlie till världens finaste Lina.(Tack vännen)
Jag hade en bokad tid för att fixa min naglar, så skönt att få det gjort. (bild nedan)
Sedan träffade jag upp Linda för en snabb lunch, blev en räkmacka och en Päron Loka för den såg ju såå god ut.
Och tro mig det var den också.=)
Vidare in mot alla affärer för att leta små bebiskläder och present till min mor, hör och häpna det gick väldigt fort att hitta. Hittade även ett litet plagg till mig..en stickad väst...=)

Så nu är det alltså bara att packa iordning allt som vi ska ha med oss till Katrineholm.
Ska bli skönt att komma "hem" för en liten stund.

Så än så länge har dagen varit kanon. Hoppas eran dag också varit bra än så länge.

Återkommer ikväll med en uppdatering om kvällen.

Men här kommer lite bilder från fm.

         


                                 












                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0