När tiden går för fort

Känns som om det var nyss jag vakna och tänkte att det skulle vara skönt att vara för mig själv nu på dagen.
Men nu är klockan snart 13 och jag ska börja jobba kl 15-21.30 och själv fick man ju inte heller vara, Patrik kom hem för att arbeta hemma. Visst det är alltid kul att ha honom hemma men när man har palnerat att vara själv,äta lite och dra en vals med dammsugaren så är det så tråkigt att det inte blir som man har tänkt sig från början.

Nåväl det blir en lugn kväll med lite filmtittande på jobbet, har lovat min brukare lite skräckfilmer.=)
Det ligger lite i bådas intresse. Vi ska se Paranormal Activity 2 och sen står det mellan 2 andra filmer antingen
The Crazies eller I spit on your grave.

Eller har ni någon annan skräckfilm att rekommendera??

Charlie är lämnad hos dagmamman nu iallafall och jag tog en sväng ner på stan för att kolla lite i butikerna i min ensamhet.
Blev 2 st ringar inhandlade på HM iallafall.  





Och lite myskort från promenaden till dagmamman....





DEN FINASTE SOM FINNS!





xoxo

Kommentarer
Postat av: Lina

..brutal film!!!!!



så fina <3

2011-01-26 @ 23:12:52
URL: http://linazenter.blogg.se/
Postat av: Titti

Extrem film,men mycket bra. Förutom tänderna, där går gränsen för mig....hahahah allt annat bara inte tänder...usch

2011-01-26 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0