När sonen är hos sin far och Jag och Sambon har egentid.

Maten är i magen och vi är enormt mätta, det blev potatis,rödlök och morötter i ugn tillsammans med Stekt fläskfilé...och en krispig sallad. Behöver jag säga annat en mums!=)
Tv:n är på och Let´s dance visas men inte allt för länge dock,vi är mer sugna på film idag!
Vi ska bara komma överens om vilken vi vill se,inte det lättaste när vi båda har starka viljor.
Komedi,skräck,drama eller en western film (Patriks val)?
Kanske kan få min underbara sambo att locka mitt hår under tiden,
det är så underbart när han håller på med mitt hår.=)

Vad gör ni en kväll som denna?


Charlie åkte iväg till sin far för att spendera helgen där, tråkigt. men min helg går fort då
man jobbar imorgon 9.00-21.00. En heldag som förhoppningsvis går fort.



Sitter och kikar på lite nya ljus till hemmet!
http://www.yankeecandle.se
 

Vilken ska man välja,clean cotton är och kommer alltid vara favoriten,men man kankse skulle testa någon annan!?
Får nog åka till svärmor för att lukta på ljusen i hennes butik!=)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0