När man börjat röra på sig..

Ja ni hörde rätt, Therese är på G, Idag lämnade jag av Charlie hos dagmamman tidigt för att gå iväg till gymmet.
Och jag måste erkänna att det är skönt att vara tillbaka i svettens värld. För nu ska här kämpas=)
Idag vart det crosstrainer och löpning på band.

Sedan ner mot staden för att påbörja jakten på en födelsedagspresent till en speciell person.;)
När man inte får några önskemål från personen i fråga så får man gå på känslan.

Resterande delen av kvällen har spenderats på jobbet, blev lite hämtmat till kvällsmat ifrån Spicy Hot. Inte alls tokigt. jag var så snäll mot min andra halvt coh tog hem en matlåda med lite kyckling med röd curry och ris till honom, det uppskattades. Vet ni vad jag fick ifrån honom, ett diskberg...TACK!

Väl hemma så sitter jag nu under våran lammullsfilt och myser till cougar town, underbart!



Imorgon blir det morgonmys med min lilla älskling....längtar...

Men nu får min Patrik lite mys...



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0