När glädjetårarna inte är långt borta

Kl 16.00 stod jag och knacka på dörren hem till Fia,Andreas och lilla Alva.
När jag fick syn på denna lilla ängel så vart jag så rörd, Många tankar for genom huvudet på 1 minut ska jag säga.
Har Charlie verkligen varit sådär liten? Kan jag hålla en sån här liten krabat? Tårarna var verkligen inte långt borta när jag såg Fia sitta där med henne i famnen. Man blev ju rätt så snabbt sugen på en liten till.
Jag är verkligen så glad för eran skull att ni har en sån liten fin tjej hos er. All lycka till er.
Och tack för en mycket trevlig pratstund tillsammans med er!






Världens sötaste Alva.



Kommentarer
Postat av: Fia

Vad fint skrivet och vilka fina bilder på min lilla tös!!

2011-01-30 @ 15:25:00
Postat av: Titti

Kan mejla över dem till dig Fia! Tack så mycket, jag talar bara sanning.=)

2011-01-30 @ 16:33:41
URL: http://mittlivsomtitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0