Hemma igen

Efter en kort dag på jobbet som ändå kändes extremt lång så är jag äntligen hemma.
Fick lov att stressa hem bara för att hämta kalendern och sedan till dagmamman för att hämta hem min lilla älskade Charlie,,det var verkligen skönt att komma hem för att ha lite glasskalas.
Charlie och jag har visst blivit två små glassomaner efter glasskalasen hemma hos Thristan & Thexas! =)

Men snart kommer patrik hem och då beger vi oss ner till staden för att lämna in mobil som har gjort sitt,hoppas på en att jag kan få en ny. Men man ska väl inte hoppas på för mycket när det gäller sånna saker=(

Måste försöka hinna med att äta mat också,men jag har noll idéer just nu, Har ni något tips?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0