Flickan med guldbyxorna?

Nja kanske inte, men imorgon blir iaf bankkontot påfyllt med en välförtjänt liten slant!
Räkningar ska betalas, Skulder ska betalas och mat ska köpas. Sen kan man hoppas på att man har lite
pengar över=) jag borde ha det iaf!

Nu sitter jag och väntar på min kära som duschar sedan ska vi avnjuta änglagård 1 tillsammans.
Härligt med lite mysstund, tyvärr kommer han väl somna i mitten av filmen, han brukar ha en förmåga att gra det förstår ni, känner ni igen er?

Imorgon är det träning som gäller och sedan lite kvällsjobb tillsammans med Lina. Då ska vi allt fixa iordning en videoblogg,om jag så ska filma henne i smyg;)


Nu verkar badrumsdörren öppnas, dags att slänga på filmen....




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0