Driftfel...

Så typiskt att bloggen ska vara ur funktion när jag väl kommer hem från jobbet.
Men efter mycket suckande så hoppade den igång.
Nåväl, dagen har som sagt spenderats på jobbet 9-21, gjort lite vardagssysslor och gått på promenad ner till knäppingsborg. Var inne i en jättemysig ostaffär.
Vidare hem till brukaren för att kika på handbollen som man inte kunde slita ögonen ifrån. Satan så bra vi är!
Kvällen slutade som så att Patrik kom och hämtade mig på jobbet och med i bilen satt Rickard, vart glatt chockerad då vi inte setts sen i somras?=/
Blev bjuden på mat på max(som hade världens sämsta service dessutom)
Och nu sitter jag här i min soffa hemma och bara njuter av att vara ledig resterande tid av helgen=)

Orkar inte skriva mer nu,återkommer med ett roligare inlägg imorgon.

Lyssna nu på denna(klicka för att lyssna) underbara låt och njut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0