work i do

Kan ju inte påstå att tiden går alldeles för fort.
Mycket jobb här framöver, gick på idag kl 15-10 imorgon,
Går på kl 18 imorgon igen till klockan 10 på söndag så fortsätter det...dock helt okej för plånbokens skull;)
Men jag klagar inte alls, trivs så bra och nu är ju ändå sonen hos sin far och sambon är på jobb (som vanligt)
Skulle ritat kors i taket om jag fick en lugn kväll med honom utan en massa måsten!=)

var och simmade en stund på dagen, coh jag måste säga att det var otroligt skönt.
Imorgon blir det kondition & styrka för man måste ju variera sig.
Ska även boka in tid med en PT så jag kan få lite hjälp med de områdena på kroppen jag vill träna.
Ska bli kul att få lite hjälp med att träna upp rygg och mitt dåliga knä!
 
Men nu sitter vi och slappar i soffan på jobbet för en stund innan det är dags för kvällsmat och annat.
Sen blir det till att fortsätta på sin nya header en stund innan vi släcker lyset här.

Hörs senare nu ska jag vara lite trevlig mot de andra här.

xoxo




Kommentarer
Postat av: Evah

Jättefin bild :)

2011-02-23 @ 20:29:37
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0