Vilken kväll/natt!

Väl hemma hos mor & far var det full fart. Min kära mor skulle hjälpa mig att locka mitt hår(svor väldans mycket då hon hatar att locka mitt tjocka långa hår) vart superfint, tack mamma!<3

Ta på sig kläderna,äta lite mat och så skjutsa min bror iväg mig lite tidigare till johanna(kvällens värdinna).
Lämnade över presentkorgen(vilket jag glömde ta kort på:( ) såg ut som hon vart nöjd och glad över den iaf.=)
Sen var det dags att spegla sig igen, sminket skulle ju på. Tog dock bara grunden så länge då jag skulle få hjälp med ögonskuggan under kvällen.

Resten av gästerna rulla in en efter en,och den yngsta för kvällen var Alva(1 mån) =)
Sen drog det igång, maten serverades bestående av enorma mängder av varm smörgåstårta och sallad. Mycket gott, men Johanna vad hade du i? Du berätta aldrig det!

Musiken spelades i bakgrunden och vi satt och snacka en massa skit innan det var dags för den där sminkningen, tack bellan och tack Beckan för flätningen av håret. Mycket nöjd med resultatet.
Kvällen rullade på och systemkameran gick på högvarv, köket vart platsen för korttagning. In i kameran bara...;)

Efter ett antal glas bål och vin var det dags att ringa taxi för att ta sig ner till Harry´s ( allas våran vän).
Dags att skaka Rompa...och hälsa på allt folk man inte sett på ett bra tag...

Avslutar detta inlägg med att säga att kvällen blev otroligt lyckad, tack till alla inblandade

Har en bild att bjuda på så länge....




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0