Vart tog tiden för träning vägen?

Träning,hm trodde jag ja. Blev till att jobba istället,ingen rolig tid direkt 18-21.30.
Men snäll som man är så ställer man upp när någon är sjuk när man egentligen skulle iväg och träna.
Fick lite extratimmar imorgon också men vägrade hela dagen då jag har andra planer tillsammans med sonen och fästmannen, BADHUSET=)
Först lite Plask och lek med Charlie sedan blir det träning igen, så som jag längtar. Zumba vattenträning. Shake it!
Ska ta med kameran så jag kan bjuda på lite bilder från badet imorgon. Inte glömma!

Nu blir det att falla ner i mjuka soffan och avnjuta en ny film...



Är det någon mer som sett den?




 Skriv gärna om det är något som ni vill veta, något som ni vill att jag ska skriva om=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0