Tar en funderare över denna dag

Vaken är jag men piggare kunde jag ju dock ha varit. Blir nog förhoppningsvis om en stund.
Huvudvärken är borta men den har tydligen satt sina spår känner jag då jag är lite tung i huvudet!

Jaha, den här dagen kommer nog rulla på som alla andra dagar. Ska hoppa in i duschen och sedan börja på och
plocka lite här hemma, känns som om man gör det jämt. Någon som kanske känner igen sig?
Charlie och jag har alltså en hemmadag idag, han är hemma från dagmamman och jag är så ledig som man bara kan bli. Så idag ska vi spela spel,kika på Peter Pan( lovade honom det igår).
Och så ska vi få fikafrämmande idag av Linda, Hon kommer förbi en snabbis innan vi ska gå till kontoret. Det bjuds nämligen på tacos med underhållning där idag. Och det var vi inte sena med att tack nej till.=)
Inte alldeles för ofta något sånt händer.

Ja just det, igår var jag ju som jag skrev i ett tidigare inlägg på bredvidgång hos en annan kund.
Kändes riktigt bra,verkar vara ett schysst ställe. Lite bra extratimmar några gånger i månaden.
Så förhoppningsvis så ska fler dagar bokas in för bredvidgång, men vi får väl se vad kunden tyckte först!=)

Ska skicka iväg lite andra cv:n nu också. Man kanske ska prova på någonting nytt snart, som ett litet extrajobb!

Näe nu far jag iväg in mot duschen...

Jag igår...


Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-17 @ 10:14:12
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Alexander Nordström

Hejsan , fin blogg och header du har ! :D <3

2011-02-17 @ 19:05:39
URL: http://allenordiz.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin du är hjärtat! :)

2011-02-17 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0