När sladden är funnen till kameran

Den här dagen har löpt på väldigt fort. Lämning hos Dagmamman, hämtning hos dagmamman för att sedan gå
vidare mot bvc för en 4 årskontroll, Inget fel på min lilla kille inte. Men han ligger över sin kurva i längd med sina 112 cm=) Han blir en lång och ståtlig kille när han blir äldre.

Den tiden under dagen som jag hade lite egentid spenderade jag nere vid strömmen här i Norrköping.
Tog en promenad och fick till ett par fina kort som jag sedan gick hem och redigerade, Lycka över att kamerasladden är funnen igen.

Annars har jag spenderat em/kvällen på jobbet, vi hade en slödag och kikade på lite film.
Råder er att inte titta på psalm 21 då den var otroligt tråkig. Det konstaterade jag och arbetskamraten då vi inte fann denna röda tråd i filmen. superlustig!

Men nu skriker sängen efter mig då jag ska upp klockan 6.30 imorgon (rena rama natten då ju).
Det är inskolning på det nya stället, håller tummarna för att det ska gå bra=)

Bjuder på några bilder från promenaden.









Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-16 @ 00:12:26
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej kusin!!

vilka fina bilder du har tagit:)

fika snart?

2011-02-16 @ 11:43:13
Postat av: therese

Hej, du är en säkert som gillar att shoppa kläder ovs, så då har jag en super bra hemsida där man kan få shoppa helt gratis och tjäna poäng så man vinner gratis prylar,kläder ovs!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=420406



kram! /tessan

2011-02-16 @ 16:23:59
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0