När ska man sluta förvånas?

En seg dag börjar sakta men säkert ta slut.
Gick upp kl 07.30 imorse, fick sova allt som allt 5.5 timmar.
Men jag har ju en ledig dag så vad gör då det?! Att få umgås med de finaste är ju det bästa som finns.

Har tagit en shoppingtur idag, inga köp som var några måsten utan mera inpulsköp.
Blev lite nya Yankee Candle ljus i olika dofte, jag älskar verkligen dessa ljus. Dofterna är så underbara.
Så ska du köpa ljus köp Yankee Candle.
Och så har vi även köpt lite nya krukor till vardagsrumsfönstrena. Kul med lite nytt!
Min sladd till kameran är tyvärr fortfarande på vift så några bilder har jag tyvärr inte idag heller=(

Nu undrar ni säkert lite över rubriken jag valt till detta inlägg....
Nu är det så att jag är så fundersam över en sak.
Är det så att bara för att man är Brunögd och Brunhårig så tror folk automatiskt att man är från Chile eller något liknade land? Är man endast svensk om man är Blond,Blåögd/Grönögd?
inte första gången jag har blivit påhoppad om vilket land jag kommer ifrån. Och jag är så fruktansvärt trött på det!!
Mamma är svensk och Pappa är svensk och då borde jag automatisk bli svensk...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0