När jäspningarna blir fler och fler

Ännu en dag har nått sitt slut, en dag bestående av jobb och lite shopping i matvarubutiken.
Började dagen med att dra med en trottsig 4åring till dagmamman, segt men det gick.
Jobbade 10-15 och fick då ett samtal från Micke på kontoret om att jag var välkommen att gå brevid hos den andra kunden. Så på onsdag ska jag dit för att prova på..skoj!=)

Fick hem mina smycken från jfr idag också,tyvärr var det ju en dubbelring jag redan hade,men man kanske kan sälja det här. Bilder kommer upp imorgon=)
Kanske kan lägga upp lite mer saker här för att se om någon är intresserad. Har ett par urläckra guldleggings som är för små som jag kan tänka mig att sälja. Men som sagt bilder lägger jag upp imorgon under dagen(håll utkik)!

Älsklingen och jag lagade varm smörgåstårta idag som vi åt tillsammans med en god sallad.
Drog på en film som var helt okej,lite småseg ibland. Men riktigt sorglig /jobbig att titta på.

                                  

Blev inte någon träning idag heller då min kropp slog sig rätt illa efter fallen igår=/
Men nu vilar jag och ska snart sova, så förhoppningsvis så kan jag dra till gymmet imorgon. Har inte fått träna 1 gång denna vecka,pga jobb och att ha ont!

Sov så gott med er,imorgon är en ny dag...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

sv: kul att du är med och tack så mycket! :D

2011-02-12 @ 10:34:21
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Sandy - Motivationsbloggen

sv: Vad kul att du gillar bloggen! Ta hand om dig(:

2011-02-12 @ 12:14:48
URL: http://sandyhall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2011-02-12 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0