När jag tappat bort kamerasladden.

Typiskt, jag som skulle ta kort på lite saker idag,eller korten har jag tagit men sen var det ju det där med att föra över till datorn. Sladden har sprungit bort...(igen)
Men men ni ska få se så fort jag hittat den.

Vi har en storstädardag idag här hemma,skrubba golv, tvätta soffklädsel och mycket mer.
Kändes skönt att få det gjort innan jag åker till jobbet 18-10.
Hoppas på att ni får en bra lördagskväll.
Det kommer jag garanterat att ha då min favoritkarl ska befinna sig i tv-rutan kl 20.00.

Han är först ut och numret du ringer för att rösta är ‎099-202 01, låt telefonerna gå varma.
 



     Kjell "Brolle" idag på genrepet..


Återkommer till er senare ikväll, hoppas på att jag hittat sladden tills dess!

xoxo

Kommentarer
Postat av: mysan

va söt din son är :)

2011-02-12 @ 16:44:23
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0