När jag sitter på nålar

Brolle har gjort sitt framträdande och han är grym.
Om jag ska kommentera de andra

Loreen: Helt okej, den som vinner tillsammans med Brolle. Hejja Hejja!

Babsan: Vad gör du på scen lilla vän, Åk hem och sticka. För på scenen platsa du inte.

Elisabeth Andreasson(?): Kunde ha passat för 20 år sen kanske. Men vilken röst....

Sanna Nielsen: Jag gillar kvinnan skarpt,men vad hade hon på sig stackarn, Hon borde skaffa en ny stylist!
kankse en andra chans?!

The Moniker: What!? En blanding mellan Mika & Thomas Di leva sa vi här på jobbet. När kommer de riktiga bidragen under jag!

Anniela

Christian Walz: Inget fel på denna, men tyvärr blir det inte bättre än så. Men jag gillar hans röst. Lite speciell

Så då hoppas jag på att BROLLE & Loreen vinner och att Sanna Nielsen(?) går till andra chansen


Vem tror ni går vidare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0