När fötterna hellre vill vara i luften.

Dagen är väl kanske inte den bästa på länge, vaknar upp och tittar ut genom fönstret och genast försvinner vårkänslan som fanns där igår, SNÖ!!??
Men man är väl inte förvånad när det gäller våra vädergudar.

Har jobbat halva dagen idag och vart på en träff med förhoppningsvis en ny kund på jobbet. Väntar på samtal imorgon för att se vad de kom fram till! Verkar helt okej ändå.
Men hör och häpna på vägen hem som är en promenad på 5 min så ligger jag på rygg två ggr.
Och båda gångerna pratar jag i telefon och de hörde inte ens när jag ramla.
Men det fanns nog väldigt många i hyreshusena som fick sig ett gott skratt under e.m.
En påse som flög högt upp i luften och en tjej som inte var långt efter den...hahah!
Slog i benet och armbågen något fruktansvärt så nu har jag lite blåmärken och svullnader.

Men gnälla ska man inte göra utan nu packar vi väskorna för att ta en tripp till Badhuset...

hej på er

xoxo

 Inte jag på bilden=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0