När en lång dag blir kort

Vart ska jag börja?
det drog ut på tiden på jobbet imorse så jag kom inte härifrån fören kl 10.30 och då vart det stan direkt för att
inhandla lite nya prylar.
Det blev te.x en ny tröja från Gina Tricot, 2 st dubbelringar från glitter och en fin vägglykta från Mique.
Och igår gick min sminkväska ur tiden då min svarta ögonskugga från makeupstore gick i tusen bitar mitt i väskan så när jag ändå var nere på stan passa jag på att köpa ny sminkväska och lite nytt innehåll;)
Bäst att passa på när man ändå har tiden att gå i sin ensamhet. Annars brukar man bara roffa åt sig första bästa när man går med lilleman!

Men väl hemma satte jag upp vägglyktan tillsammans med 2 ramar innehållandes mina favoritkillar.
Patrik undra väl bara vart bilden på mig var,men som svar fick han att vi bara hade två ramar..hehe.

Men här är jag sittandes i samma ställning på jobbet igen,redo att dr igenom en film eller två innan det är dags att sluta ögonen för natten.
Imorgon är det en ledig dag på schemat så jag ska försöka skynda på karln lite då han ska jobba och vi är bjudna på 1 års kalas för lille Thexas I Katrineholm. Man kanske skulle stanna kvar en natt då isåfall. Träffa lite underbara människor.
Återkommer om det imorgon.

Här ser ni vad jag shoppade tidigare idag



Resultatet på väggen, vad tycks? Ska det verkligen upp en bild på mig?
(dålig bildkvalité då bilden är tagen med mobilen)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart det ska vara en bild på dej också :) kram

2011-02-21 @ 09:55:01
Postat av: Titti

Jaa vi får väl se,lutar nog mest åt det då Patrik vill det också=)Kram på dej

2011-02-21 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0