jakten är igång

Varenda affär har nog haft mig inne hos sig idag, men jag hittar ju ingenting att ha på mig till Johannas fest imorgon. Katastrof, vilken tur att svarta plastsäckar finns. drar en sån över huvudet. Näe skämtosido=)
Nu sitter vi och väntar på att maten ska bli klar i ugnen, bli gratäng idag med. Bara för att det går fort att göra.

Min lilla kille blir hämtad av Mormor & Morfar senare för att spendera natten och hela dagen där imorgon.
Jag behövde lite hjälp då hans dagmamma har planeringsdag och jag ska jobba hela dagen.
Vilken tur att man har Mormor & Morfar som kan ställa upp då..
Men tyvärr får jag ju inte träffa lilleman förens på måndag eftersom han ska till sin far denna helg. Tiden går för snabbt man hinner ju knappt tänka innan han ska dit igen.=/

Men Patrik och jag få en kväll tillsammans så då ska vi passa på att leta kläder tills på lördag till mig..hoppas man kan hitta någonting annars blir jag galen.
Men vi hinner bara umgås till kl 19.30 för sen ska jag vidare på träning, en nyhet på medley...Vattenträning Zumba (en blandning av Vattengympa och zumba) Ska bli otroligt spännande, någon som provat det?


Skriver ikväll efter träningen....

xoxo


Kommentarer
Postat av: floosan

Shit va kul det lät, det måste du berätta mer om

2011-02-03 @ 21:39:04
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0