hemma och otroligt trött

Ja jisses det är mycket som har hänt sen sist jag skrev till er.
Mötet gick helt okej, vart erbjuden mer jobb hos en annan kund,men innerst inne vill jag ha mer timmar hos min nuvarande kund. Bättre än inget dock=) Det var också väldigt skönt att få prata av sig med chefen lite.

Efter mötet gick jag vidare till ica för att handla lite,men mitt bankkort låg ju inte i min väska...gaahhh (Och hur nervös blir man inte av det då?) blev till att plocka bort lite, tycker nästan att det är lite pinsamt att stå där när det är lång kö och strula till det så mycket. Men men jag hade dock lite pengar löst så jag gick ju inte därifrån tomhänt.=)
Vidare mot malin och barnen för en underbart god måltid bestående av potatis occh köttfärsgratäng serverat med sallad.mums! Sen fick barnen passa på att leka lite, tänk att alla leksaker ska fram samtidigt men det leks bara med hälften av dem, Någon som har ett bra svar på varför kanske?

 
               Charlie & Isabelle                                                                     Benji

Och nu sitter jag bänkad framför tv:n och funderar på morgondagen...Inget planerat förutom träning, kanske skulle passa på att sola då också;)

  


Nu ska jag ägna tid åt min karl...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg,

Vad tycker du om att läsa om i bloggar? :-)

gå gärna in och kommentera det i mitt inlägg; http://linnhahne.blogg.se/2011/february/vad-vill-ni-lasa-om.html#comment

Tack på förhand! :-)

2011-02-03 @ 14:04:18
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0