För mycket på hjärtat

En lång dag har snart nått sitt slut. Helst skulle jag vilja radera hela dagen.
Har inte rört en fena, känner mig konstig i kroppen. Kan ju dock bero på att man inte somna fören klockan 03.30 inatt. Vaknade av ett samtal ifrån charlies far att de var nedanför..det var såklart ett efterlängtat samtal men ack så segt, Patrik var dock snäll och gick upp så jag fick sova lite till=)

Klockan tickar på och jag ska försöka ta tag i lite klädhögar i pausen av top model (bästa att ta reklamerna för då missar man inget, smart va?!)

Imorgon drar livet igång igen med träning,jobb och lämnade av Charlie hos dagmamma?
Skönt att inte bara sitta hemma och glo.
Dagens känslor har varit lite blandade. Tänk dig en blandning av att vara Bitter,Lycklig och Riktigt jävla Förbannad. Inte den bästa blandning.

Och varför är jag då förbannad?
Jo för att det är sånt jävla fjäskande bland folket i ens närhet, vissa får inte såras och gör allt rätt medans andra är lätta att sparka på. Skärpning för fan....
Någon som känner igen sig?

Sådär ja, nu har jag skrivit av mig lite iaf...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0