Dåligt med uppdateringar

Ber så hemskt mycket om ursäkt om jag inte skrivit på ett tag,men jag har jobbat konstant ett tag nu, har inte haft tid till att lämna en rad eller två här förens nu.
Helgen har har mest gått i jobbets tecken. Dag som natt!
Och jag ligger återigen på jobbet nu tills imorgon kl 9.00 för då har jag ju faktiskt ledigt i hela 6 timmar, och de ska spenderas i badhuset på vattengympan och hemma slappandes, känner faktiskt att jag är förtjänt av det.

Igår var jag dock ledig en stund så då passade Patrik & Jag på att åka till Katrineholm för att fira världens finaste Thexas som fyller 1 år imorgon, grattis igen till lilleman. Tiden går så fort, känns som det inte alls var länge sen Charlie fyllde 1 år och nu är han redan 4 år.
Men det var mysigt igår iallafall, åt goda kakor och tårta (har hört att man får synda när det är kalas) ;)

Och den här dagen har varit jäktig, började dagen med lite sovmorgon vilket jag kände att jag behövde, sedan drog jag ut till ProffesioNails för att förnya naglarna lite,hatar när de ska växa så fort. Illa kvickt gjorde de det, fick även 20% rabatt på det hela med, man tackar och bockar!
Vidare för att handla lite mat på Lindahls(Bakad potatis med kycklingröra) som jag trodde att jag skulle kunna hinna äta hemma innan det var dags för att jobba,men icke. Det var bara att packa väskan och fara för att jobba natten där 15-09.
Och där äntligen fick man sätta sig ner för att äta sin mat, mums!

Så nu ligger jag här tänkandes på min älskade son som äntligen är hemma igen efter en helg hos sin far.
Och jag får inte gosa med honom fören på onsdag. Det är jobbigt ska ni veta.

Jag & Charlie sommaren 2010 på Öland

Kommentarer
Postat av: Annafia

Det heter UNNA sig kusin, inte synda =)

2011-02-22 @ 08:22:32
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0