Ber om ursäkt...

Har varit dålig på uppdatering.
Gårdagen spenderades på jobbet hela dagen, en mycket seg dag som aldrig verkade ta slut.
Och fm idag var det full rulle, först till dagmamman för att lämna va min Charlie så han kunde få leka av sig med de andra barnen, sen var det bara att gå vidare till Bussen som skulle ta mig till Kontoret.
Det var dags för den månadens P-Möte. Alltid lika uppskattat....crap....

Efter ett sånt möte är det skönt att ta en promenad och prata av sig lite...så blev det också.
Mötte upp Bellan vid vrinneviskogen för att ta en av stigarna i skogen och snacka om allt mellan himmel och jord.
Det var dock inte det lättaste att gå i den skogen, då det bara var isväg hela vägen..
Men vad gör det när man är ute i friska luften med solen och naturen vid sin sida, skönt säger jag.
    isgata var det som sagt.......


M
aten ligger i magen, och det var fruktansvärt gott ska jag säga er. Ugnsfalukorv med hemmagjort potatismos och lite inlagda gurkor till det. Satt dödskönt i kistan...

Om 2 timmar är det dags för träning...
Springa och köra lite crosstrainer...

Fick nyligen ett samtal och är inte så glad just nu så nu vill jag inte skriva mer..... återkommer senare...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0