Allt från Beatles till Cornelis Vreeswjik

Först lite fika vid 16 snåret tillsammans med Linda och hennes syster,sedan åkte de ivög för att hämta Lina. Och jag tog Charlie i handen och vi gick till kontoret för lite Tacobuffé och underhållning,Charlie höll igång från start till slut, var varm och rosig om kinderna när vi gick därifrån. Musikern spelade några låtar Charlie kunde sjunga med på, och charlie är ju inte blyg för 5 öre.=)
Men det var otroligt god mat och bra underhållning, han var riktigt duktig och nu slog det mig vem han var grymt lik. Självaste Björn Afzelius. Sjukt egentligen...



Charlie somna iallafall rätt fort efter vi kom hem, han ville se lite av Peter Pan och den där elaka gubben Kapten Krok;)
Men nu sover han och jag och Patrik sitter i soffan och kollar på något program som heter "svensk maffia".
Inget program för mig inte, får väl flörta med honom så vi kanske kan se en film sen.
Vill så gärna se..



När jag ändå är inne på filmtitlar så ska jag rekommendera en jättebra romantisk komedi.
kollade på den idag och kunde verkligen inte sluta titta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0